AVANTAJE

Experiența

DELTATEL participă la dezvoltarea și operarea de proiecte pentru cei mai importanți operatori de telecomunicații precum și pentru mari companii și instituții publice din România și străinătate. Standardele operaționale de cea mai înaltă calitate și procedurile de lucru eficiente ne permit să găsim soluțiile optime la solicitările specifice ale clienților.

Dezvoltare continuă

Pentru a menține nivelul înalt al calității serviciilor prestate, DELTATEL alocă anual până la 10% din orele de lucru pentru programe de formare și dezvoltare profesională.

Capacitate și dinamism

Cu un efectiv de peste 360 de specialisti în telecomunicații (ingineri și tehnicieni), DELTATEL are capacitatea de a răspunde imediat și în mod eficient necesităților clienților, indiferent de anvergura proiectului în cauză. Organizarea structurată pe categorii de specialiști și nivele de competență conferă mobilitate și viteza de reacție în abordarea proiectelor.

Servicii complete

Dezvoltăm un portofoliu complet de servicii în telecomunicații, oferind soluții la cheie sau suport tehnic specific fiecărei etape a proiectelor în care suntem implicați: Configurarea & Optimizarea Rețelelor, Management de Proiect, Integrare & Instalare de Echipamente de Telecomunicații, Formare, Asistență Tehnică și Mentenanță.

Dezvoltare națională și internațională

Prin dezvoltarea continuă, DELTATEL își sporește operativitatea, utilizând competențele locale la costuri competitive. În România suntem prezenți în Timișoara și București, iar dezvoltarea noastră la nivel internațional a fost demarată prin inaugurarea filialei din Bulgaria, DELTATEL SOFIA BRANCH și a celei din Republica Moldova, DELTATEL FILIALA CHIȘINĂU. Datorită experienței în numeroase proiecte internaționale, avem avantajul cunoașterii particularităților regionale ale pieței de telecomunicații, a practicilor de afaceri și a reglementarilor locale.

Soluții personalizate

Având o gamă largă de specialiști în domeniul telecom și non-telecom, DELTATEL deține resursele necesare pentru a se putea adapta specificului fiecărui proiect în parte. Colaborarea eficientă cu clienții conduce la identificarea unor soluții personalizate, ce permit optimizarea fiecărui tip de proiect și având ca rezultat o creștere a calității serviciilor pentru utilizatorul final.

Calitate

Dezvoltarea constantă și portofoliul amplu de clienți majori sunt dovezi ale calității serviciilor oferite de DELTATEL.

DELTATEL și DELTATEL SOFIA BRANCH îndeplinesc condițiile standardelor ISO și sunt certificate de IQNet și SRAC în următoarele domenii de activitate: cercetare, dezvoltare, inginerie, proiectare, producție, instalare, punere în funcțiune, testare, integrare, școlarizare, asistență tehnică, întreținere, reparații și vânzare de software, produse electronice și de telecomunicații.